وروجکه امیدم

یک وبلاگ کاملا باحال و خاص نام این وبلاگ برگرفته شده از پسرم هستش که وروجکه خودمه - من قصد دارم جدیدترین مطالبی که دلم خواست رو برای شما قرار بدم

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی

از چه سایت هایی رپورتاژ آگهی بخریم؟

سه شنبه, ۴ تیر ۱۳۹۸، ۱۱:۲۳ ب.ظ

مهمترین سوالی که در هنگام خرید رپورتاژ آگهی وجود دارد، این سوال می باشد، که از چه سایت هایی رپورتاژ  آگهی بخریم؟ بسیاری از سایت ها و کسب و کارها از اهمیت رپورتاژ آگهی و تاثیر آن باخبر هستند. و به دنبال این هستند که بهترین سایت را با توجه به بودجه خود برای خرید رپورتاژ آگهی انتخاب کنند.

اما قبل از اینکه به این مسئله بپردازیم که از چه سایت هایی بهتر است رپورتاژ آگهی بخریم، می بایست در رابطه با رپورتاژ آگهی به طور کامل آگاهی داشته باشیم. سپس می بایست نکاتی را که در هنگام انتخاب سایت بررسی کنیم را خواهیم گفت.


رپورتاژ آگهی چیست؟

به طور کلی رپورتاژ آگهی یک نوع تولید محتوای متنی می باشد. که هدف شما از تولید این محتوا متنی، معرفی کسب و کار و خدمات شما می باشد. شما در رپورتاژ آگهی به طور کامل در رابطه با کسب و کار خود توضیح می دهید، خدماتی که ارائه می دهید را بیان می کنید. و یا نوع کسب و کار خود را به مخاطبان معرفی می کنید.


اما معرفی کسب و کار خود به وسیله رپورتاژ آگهی، یکی از اهدافی می باشد که شما از رپورتاژ آگهی دارید. یک دلیل بسیار مهم دیگر از رپورتاژ آگهی گرفتن بک لینک های معتبر از سایت های قوی می باشد. اگر شما به دنبال رپورتاژ آگهی هستید، قطعا از اهمیت بک لینک ها در گوگل و سئو با خبر هستید.


به همین دلیل انتخاب بهترین سایت برای خرید رپورتاژ آگهی یکی از مهمترین کارهایی می باشد، که شما می بایست انجام دهید. در ادامه به شما به طور واضح و شفاف خواهیم گفت که در انتخاب سایت ها به چه مواردی باید توجه داشته باشید.


لیست سایت های رپورتاژ آگهی


نکات مهم در رابطه با رپورتاژ آگهی

اما در رابطه با رپورتاژ آگهی و تولید محتوا متنی در این قالب می بایست به چندین نکته توجه داشته باشید.


اولین نکته ای که بسیار مهم می باشد، طرز نگارش رپورتاژ آگهی است. شما باید متن رپورتاژ را به گونه ای بنویسید که حالت اطلاع رسانی داشته باشد و نه تبلیغاتی. این نکته بسیار مهمی است که می بایست بسیار به آن توجه داشته باشید. مخاطب هنگام مطالعه رپورتاژ آگهی شما می بایست با کسب و کار، خدمات و محصولات شما آشنا شود.


دومین نکته ای که در این رابطه باید توجه داشته باشید، سئو رپورتاژ می باشد. حتما متن سئو شده ای را در اختیار سایت قرار دهید. اگر خود توانایی تولید محتوای متنی سئو شده را ندارید، از متخصصان این امر کمک بگیرید. و رپورتاژ آگهی سئو شده ای را تولید کنید.


بخوانید  ایجاد کمپین خبری رپورتاژ آگهی در 5 دقیقه

سومین نکته که می بایست در هنگام انتشار آن در سایت توجه داشته باشید، دادن حداقل ۳ الی ۴ لینک به سایت خود است. شما باید با توجه به کلمات کلیدی مورد نظر خود، لینک هایی از سایتی که رپورتاژ شما را منتشر کرده است به سایت خود بدهید.


نکته بعدی این مسئله است که حداقل رپورتاژ شما ۱۰۰۰ کلمه باشد. قطعا شما از اهمیت محتواهای مناسب و ۱۰۰۰ کلمه ای اطلاع دارید. حتما در رپورتاژ خود از ۱ تا چند عکس با کیفیت در رابطه با متن رپورتاژ استفاده کنید.


سعی کنید متن رپورتاژ خود را بر اساس ۱ یا ۲ کلمه کلیدی مرتبط با کسب و کار خود تنظیم کنید. و با توجه به آن کلمه کلیدی چگالی کلمات را رعایت کنید.


از چه سایتی رپورتاژ آگهی بخریم؟

حالا در این قسمت به طور کامل و جامع درباره شرایط یک سایت خوب برای خرید رپورتاژ صحبت خواهیم کرد. به طور کلی سایت هایی می توانند اقدام به فروش رپورتاژ آگهی کنند که دارای ویژگی هایی باشند. همچنین شما در هنگام خرید رپورتاژ آگهی می بایست به کلیه نکاتی که در ادامه درباره آنها صحبت خواهیم کرد، توجه داشته باشید. و به درستی آنها را بررسی کنید.


به طور کلی ۴ فاکتور بسیار مهم در رابطه با انتخاب سایت وجود دارد : ۱- رتبه الکسا سایت ۲- سن دامنه ۳- اتوریتی ۴- موضوع سایت و چندین فاکتور دیگر که بزودی قرار خواهیم داد.


خرید رپورتاژ آگهی فارسی


رتبه الکسا سایت

اولین نکته ای که باید مدنظر قرار دهید، رتبه الکسا سایت است. الکسا نام سایتی می باشد که تمامی سایت هایی که در دنیا فعالیت دارند را با توجه به معیارهایی طبقه بندی می کند. و این طبقه بندی را هم نسبت به آمریکا و هم نسبت به کشور مبدا تعیین می کند. به طور مثال رتبه سایت های ایرانی را هم در میان کل سایت های دنیا و هم در میان کل سایت های ایران نمایش می دهد.


حالا به چه دلیل رتبه الکسا سایت مهم می باشد. قطعا هرچه رتبه الکسا سایت کمتر باشد و به عدد یک نزدیک باشد، مناسب تر است. به این دلیل که این مسئله بیانگر این نکته است که سایت مورد نظر دارای ترافیک و بازدید خوبی می باشد. یکی از عوامل رتبه بندی سایت ها در الکسا، میزان ترافیک سایت ها می باشد.


بخوانید  تفاوت خرید رپورتاژ آگهی و بک لینک

دومین نکته در رابطه با الکسا سایت، نشان دهنده سئو قوی آن سایت می باشد. همانطور که در بالا به آن اشاره کردیم، یکی از دلایل رپورتاژ گرفتن بک لینک است. رتبه الکسا بالا باعث می شود مخاطان زیادی به طور مستقیم از سایت دیدن کنند.


بنابراین زمانی که رتبه الکسا سایت بهتر است، نشان دهنده این نکته است که بازدیدهای این سایت بیشتر است. و تعداد افراد بیشتری به رپورتاژ آگهی شما جذب خواهند شد. در این مرحله اگر در هنگام تولید رپورتاژ به مسائلی که گفته شد به درستی عمل کرده باشید، شاهد این موضوع خواهید بود که افراد بسیاری از طریق این سایت ها به سمت سایت شما روانه خواهند شد.


سن دامنه سایت

یکی دیگر از نکاتی که در هنگام خرید رپورتاژ آگهی از سایت ها می بایست به آنها توجه داشت، سن دامنه است. قطعا هر چقدر که سن دامنه بیشتر باشد، نشان دهنده این نکته است که سایت مدت زمان طولانی است که در حال فعالیت می باشد.


هرچقدر سن دامنه سایت بیشتر باشد، مخاطبان بیشتری برای سایت به همراه خواهد داشت. بسیاری از سایت هایی که مدت زمان طولانی از فعالیت آن گذشته، به نوعی تبدیل به برندی در ذهن مخاطبان شده اند. یا به بیانی دیگر می توان گفت که مشتریان وفادار بیشتری این نوع سایت ها خواهند داشت.


از لحاظ بک لینک گرفتن نیز سن دامنه بسیار تاثیر گذارتر می باشد. به طور کل هر بک لینکی از هر سایتی دارای ارزش و اهمیتی متفاوت می باشد.


دامین اتوریتی

به طور کلی دو نوع اتوریتی داریم. دامین اتوریتی و پیج اتوریتی. اما در میان این دو دامین اتوریتی از اهمیت بیشتری برخوردار می باشد. شما برای درک اعتبار و شهرت یک سایت می بایست به دامین اتوریتی آن سایت توجه داشته باشید.


دامین اتوریتی معیاری می باشد که توسط سایت MOZ در اختیار کاربران قرار می گیرد. شاخص رتبه بندی این سایت ها بین ۰ تا ۱۰۰ است. که هر چه دامین اتوریتی یک سایت بالاتر باشد، نشان دهنده اعتبار و قدرت بیشتر آن سایت است.


شما برای اینکه بتوانید دامین اتوریتی یک سایت را مشاهده کنید، می بایست به سایت MOZ مراجعه کنید و یا سایت هایی که این اطلاعات را در اختیار شما قرار می دهند را شناسایی کنید. سپس از رتبه دامین اتوریتی آنها آگاه شوید.


بخوانید  10 دلیل که باید از رپورتاژ آگهی استفاده نمایید

دامین اتوریتی اعتبار دامنه و سایت را به طور کلی به شما نشان می دهد. ولی پیج اتوریتی تنها اعتبار یک صفحه از سایت را به شما نشان میدهد. تفاوت دامین اتوریتی و پیج اتوریتی در این زمینه می باشد. . شما در هنگام انتخاب سایت می بایست به دامین اتوریتی آن توجه داشته باشید.


موضوع سایت

نکته بعدی که می بایست به آن توجه داشته باشید، موضوع سایتی می باشد که قصد خرید رپورتاژ آگهی از آن را دارید. این گزینه نسبت به گزینه های دیگر اهمیت کمتری دارد. به این دلیل که امکان داد رپورتاژ آگهی شما در رابطه با یک سایت خاص و یک کسب و کار خاص باشد. در این صورت پیدا کردن سایتی که هم موضوع با سایت شما باشد و نکاتی که در بالا به آن اشاره کردیم را نیز داشته باشد، دشوار است.


بسیاری از سایت های قوی و معتبری که رپورتاژهای آگهی های مناسب را می فروشند، اغلب آنها سایت هایی می باشند که در حوزه های مختلفی در حال فعالیت هستند. و می توانند با توجه به زمینه و موضوع رپورتاژ آگهی شما، دسته بندی مناسبی را انتخاب کنند. و در آن دسته رپورتاژ شما را منتشر کنند.


ولی اگر در رابطه با موضوع رپورتاژ  کسب و کار شما، سایت هایی با همان عناوین و یا موضوعاتی نزدیک به آن وجود دارد، بهتر و مناسب تر است که رپورتاژ آگهی را از آن سایت هایی خریداری کنید.


به طور کلی خرید رپورتاژ آگهی از سایت های معتبر و مناسب باعث می شود که شما بتوانید به سرعت به اهدافی که در رابطه با سایت خود داشتید، دست پیدا کنید. رپورتاژ آگهی از چند منظر بسیار مهم می باشد. اولین دلیل این نکته است که رپورتاژ برای همیشه در آن سایت باقی می ماند و مانند تبلیغات مستقیم نیست که بعد از مدتی تعویض شود.


نکته بعدی در رابطه با رپورتاژ آگهی گرفتن بک لینک های معتبر و بسیار تاثیرگذار برای سایت های شما می باشد. و آخرین نکته این مسئله است، که شما توانسته اید کسب وکار خود را مفصل توضیح دهید و افراد بیشتری را جذب آن کنید. به نظر ما تاثیر رپورتاژ آگهی به مراتب طولانی مدت تر از آگهی و تبلیغات است.


این مقاله ادامه دارد …

  • amir barmaj

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی