چگونه 5 مارک های بزرگ با استفاده از ایمیل های تکرار شده برای برنده شدن وفاداری مشتری
در مورد آن فکر کنید هنگامی که آخرین بار خریدید پس از دریافت یک پیشنهاد برای حمل و نقل رایگان یا یک تخفیف اضافی؟ شاید این فقط در جمعه سیاه بود؟
همانطور که هر دو یک بازاریاب و یک مصرف کننده هستند، قدرت ایمیل های فعال شده را می دانید. هنگامی که در حال مرور هستید، یک ایمیل فعال شده ممکن است شما را مجبور به خرید کند. و به عنوان یک بازاریاب، می دانید که ایمیل هایی که باعث می شوند، می توانند نه تنها مشتریان را تبدیل کنند، بلکه وفاداری را ایجاد می کنند.
به همین دلیل است که این پیام ها به طور قابل ملاحظه ای قدرتمند هستند. این فقط در مورد چرخ دستی های خرید رها نیست.
در اینجا این است که چگونه 5 مارک اهرم باعث شده ایمیل برای وفاداری و اعتماد - و البته، برای کمک به پرش به سمت تصمیم خرید.
یادآوریهای غیر فعال
مشتریان شما مشغول، پرشور و چند وظیفه هستند - درست مثل شما. آنها در حال مرور موارد جدید از فروشگاه مورد علاقه خود را فراموش کرده اند و یا ممکن است در حالی که در بازار برای کالاهای خود را نداشته اند. گاهی اوقات یادآوری کمی و انگیزه ای برای متوقف کردن آنها و ایجاد یک خرید طول می کشد.
در آن جا یادآوری های غیر فعال می آیند
یادآوریهای غیرفعال از ایمیلهای سبد خرید رها شده یا ایمیلهای فعال شده در سایت متفاوت است. در عوض، این انگیزه های کوچک دوباره با مشتریان غیر فعال با کوپن ها و پیام های شخصی شده، مشتریان را از طریق نام تجاری ارزش گذاری می کنند.
این مثال از یک ایمیل مجدد تعامل از LOFT، مشتریان را مجذوب خود می کند تا پاداش بزرگی را به دست آورند. چه کسی پولدار نیست؟
راه اندازی بر اساس تاریخ
چه بهتر از آواز خواندن "تولدت مبارک" برای مشترکینت چطوره؟
آنها را به ویژه در روز تولد یا سالگرد مشتری خود با یک پیام فوق العاده شخصی و جذاب - البته با کوپن و یا دیگر ارائه می دهند. این یک دلیل عالی برای آنها است که خود را درمان کنید و دوباره با شما همکاری کنید.
اما شما لازم نیست فقط برای یک بار در سال به صبر کنید. تاریخ های دیگر، مانند تعطیلات و یا فصل، می تواند یک دلیل برای تعامل باشد. این همه بستگی دارد به اینکه چه چیزی مناسب شما است.
برای GrubHub، این به معنای ارسال محرک های مبتنی بر آب و هوا به مشتریان گرسنه و گرسنه است که نمی خواهند در معرض باران قرار گیرند.
- ۹۷/۰۱/۲۷