وروجکه امیدم

یک وبلاگ کاملا باحال و خاص نام این وبلاگ برگرفته شده از پسرم هستش که وروجکه خودمه - من قصد دارم جدیدترین مطالبی که دلم خواست رو برای شما قرار بدم

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی

چه کسی خواب گورو وبلاگ نویسی را نمی بیند؟ از خواب هر روز برای کار کردن از خانه، وبلاگ نویسان همه را دارند. این که آیا این توییتر عصبانی است یا یک بررسی بسیار پیچیده از بمب افکن تابستانی جدید در فیس بوک، ما همه می خواستیم اینترنت را بخوانیم که باید بگوییم. اما چگونه می توانم حتی یک وبلاگ را تصور کنم؟ آماده باشید که یک شغل تمام وقت را بپردازید، زیرا به وبلاگ نویسان شکوفایی صحبت کرده ایم تا بتوانند آنها را دریافت کنند.

بسیاری از مردم از کار شروع به کار از ابتدا لذت بردن ندارند. اکثر ما آن را تهدید می کنیم که به یک صفحه خالی نگاه کنیم. اما وبلاگ نویسان هنگام استفاده از وبلاگ ها از مهارت های کاملا متفاوت استفاده می کنند، در حالی که در هنگام نوشتن مقالات، مخالف هستند.


اگر شما بیش از حد خسته شده اید تا روزنامه نگاری کنید، وبلاگ نویسی یک جایگزین عالی برای تجربه های زندگی شما است. "من همیشه دوست داشتم زندگی خود را به صورت آنلاین به اشتراک بگذارم، از طریق وبلاگ یا رسانه های اجتماعی. من این وبلاگ را شروع کردم، زیرا قصد داشتم از کار خود برای سفر به جهان (صرف صرفه جویی در زندگی من در این فرایند) بپرسم و فقط می خواستم تا آنجا که می توانستم آن را به اندازه کافی ثبت کنم.

گاهی اوقات مردم از وبلاگ ها برای شبکه استفاده می کنند و پایگاه مشتری را ایجاد می کنند. "من می خواستم راهی برای به اشتراک گذاشتن آنچه که با افراد دیگری که ممکن است بخواهند همان کار را انجام دهند یا تغییر سبک زندگی شگرف دیگری را به اشتراک بگذارم، و همچنین می خواستم وسیله ای برای جذب مشتریان یا مشتریان به هر کاری که تصمیم می گرفتم جذب کنم. کالین رایت از شیوه زندگی تبعید گفت: "در حالی که در حال گذر است، نگه دارید."


دانش آموزان کالج باید در مورد چگونگی یک وبلاگ به آنها در زمینه تحصیل انتخاب شوند. "من در حال تحصیل در رشته مطالعات بین المللی و رسانه ای (PR و تبلیغات) و بسیاری از دوستانم در کالج هستم که همچنین رسانه ها را مطالعه کرده اند (و یا فکر می کنم داشتن وبلاگ). بث از کجا شروع شد تا نوشته های من را تمرین کند و همچنین فضای کوچکی در اینترنت داشته باشم که در آن می توانستم در مورد آنچه که در موردش پرسیده بودم بنویسم.

ایجاد ارتباط با اعتماد با خوانندگان خود. شما معتبرتر هستید و بیشتر می توانید با آنها به اشتراک بگذارید، بیشتر آنها می خواهند به نظرات شما گوش دهند. "من فکر می کنم اعتبار کلمه استفاده بیش از حد است، اما صداقت در وبلاگ نویسی بسیار مهم است. اگر شما به دنبال پیروان هستید، دلیل این که مردم دنبال وبلاگ هستند، این است که آنها می خواهند خودتان را در خود ببینند. " "چیزی که کمتر به نظر می رسد عالی است، اما ایجاد این اعتماد و ارتباطات است که فقط برای حفظ وبلاگ نویسی مهم است."


سبک شما بسیار مهم است. فردیت شما سبکی را ایجاد می کند که دیگران می خواهند به آن نگاه کنند. "تصور کنید که چه کسی هستید و واقعا به آن اعتقاد دارید. کلین گفت: بسیار وسوسه انگیز است که نویسنده ی "من بیش از حد" باشد و سعی کنید چیزی را که قبلا برای شخص دیگری کار می کند کپی کنید، اما شانس این است که تنها صدای منحصر به فرد خود را کاهش دهد. "زمان را برای درک خودتان بگذارید و آن را با جهان به اشتراک بگذارید. ساندویچ برخی لبه های خشن را بریزید و دیگران را تیز کنید، به طوری که شما بیشتر از شما هستید که تا کنون بوده اید.

به طور کلی، کسی که هرگز ایالات متحده را ترک نکند ممکن است بهترین مقام زندگی در هنگ کنگ نباشد. سعی کنید وبلاگ خود را بر اساس آنچه که می دانید و آنچه دوست دارید بسازید. اگر شما حرکت می کنید و طعم های شما تغییر می کند، آن را بپذیرید. ما از طریق زندگی یک چیز را برای همیشه دوست نداریم. پیروان شما با مواد خود سازگار خواهند بود اگر تصمیم بگیرید که شما نیاز به یک تغییر دارید و پیروان جدیدی در این روند خواهید داشت. بث گفت: "احتمالا شماره یک حکومت که وبلاگ من اجرا می شود نوشتن آنچه که شما بیشتر در مورد قوی احساس می کنید." "اگر شما یک موضوع یا یک منطقه را انتخاب کنید تا تمرکز کنید که از عشق بیرون بیایید، آن را تغییر دهید! این باعث می شود که شما به طور منظم به طور منظم علاقه مند شوید و همچنین علاقه خود را نسبت به چیزی که در موردش بنویسید، به خاطر بسپارید. عشق من به مواد غذایی و سفر تنها رشد کرده است. "

  • amir barmaj

وبلاگ

پست

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی