وروجکه امیدم

یک وبلاگ کاملا باحال و خاص نام این وبلاگ برگرفته شده از پسرم هستش که وروجکه خودمه - من قصد دارم جدیدترین مطالبی که دلم خواست رو برای شما قرار بدم

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی

جزر و مد تبدیل می شود همانطور که سازمان های بیشتری به اصل پارتو فکر می کنند، این ایده که فقط 20 درصد از تلاش های آنها 80 درصد بازده خود را به ارمغان می آورد، آنها دوباره ارزیابی می کنند که چگونه وقت خود را صرف فروش و بازاریابی می کنند.


برای به دست آوردن قدرت 20 درصد، بسیاری از آنها در بازاریابی مبتنی بر حسابداری سرمایه گذاری می کنند. ایده شناسایی چشم انداز مطلوب ترین شما و ایجاد یک استراتژی برای هدف قرار دادن آنها به سختی جدید است، اما بازاریابان به طور متفاوتی با آن روبرو هستند - و با قدرت جدید در عصر دیجیتال.


اگر تیم خود را در بازاریابی مبتنی بر حساب کاربری سرمایه گذاری نکرده اید، اما به عنوان بخشی از استراتژی کلی شما، در اینجا 12 آمار قدرتمند است که شما را متقاعد می کند برای شروع.

1. بارگذاری ایمیل واقعی است 74 درصد از آمریکایی ها احساس می کنند که تعداد ایمیل هایی که دریافت می کنند، از آنها غفلت می کنند. (رسانه پست)


2. مردم در حال انجام کاری در مورد آن هستند. 78٪ از مصرف کنندگان از ایمیل ها لغو شده اند زیرا یک نام تجاری بیش از حد ارسال شده است. (HubSpot، State of Inbound، 2016)


3. سلام ... آیا کسی وجود دارد؟ 38٪ از فروشندگان می گویند پاسخ دادن به چشم اندازها سخت تر می شود. (HubSpot، حالت ورودی، 2017)


4. تاکتیک های قدیمی کار نمی کنند تنها 22 درصد از شرکت ها با نرخ تبدیلشان راضی هستند. (Econsultancy، 2017)


5. بازاریابان چرخ های خود را چرخان می کنند. 80٪ گزارش می دهند که تلاش های تولید سرب آنها فقط اندکی موثر است. (BrightTALK، 2015)

6. بازاریابان باید کمیته ها را متقاعد کنند، نه فقط افراد. متوسط ​​فروش B2B شامل 7-12 تصمیم گیرنده است. (Terminus 2017 State of ABM Survey)


7. آنها باید به C-Suite برسند. 92 درصد از رهبران بازاریابی بیش از دو سال پیش بیشتر به فروش به مدیران متمرکز هستند. (ITSMA، 2017)


8. فشار بر روی است. 45٪ از CMOs مسئول تولید درآمد در سال 2017 بودند، در مقایسه با 25 درصد از سال قبل. (Terminus 2017 State of ABM Survey)


9. ROI واقعی است. 97٪ از بازاریابان گفتند که ABM ROI بالاتری نسبت به سایر فعالیت های بازاریابی داشته است. (گروه آلترا)


10. این روابط را سودآورتر می کند. شرکت هایی که بازاریابی مبتنی بر حساب را انجام دادند افزایش 171 درصدی در ارزش قرارداد سالیانه را تجربه کردند. (ABM Benchmark Study، 2017)


11. رقبا شما در حال انجام آن هستند. 90٪ از بازاریابان گفتند که از 2016 استفاده از ABM را دارند، در مقایسه با 50٪ سال قبل. (2017)


12. آنها پول شرط بندی روی آن می گذارند. 82٪ بازاریابان B2B برنامه ای برای افزایش بودجه خود را از ABM در سال آینده دارند. (Terminus 2017 State of ABM Survey)

با استفاده از بازاریابی مبتنی بر حساب برای تلنگر پروانه شما

بازاریابی مبتنی بر حسابداری مناسب ایده آل برای صنایع B2B است که چرخه فروش بیشتری با تصمیم گیرندگان بیشتری دارد. هر استراتژی بازاریابی مبتنی بر حساب باید همکاری بین تیم فروش و بازاریابی شما باشد، با شروع گفتگو درباره شرکت های ایده آل که مایل به هدف هستند. هنگامی که این شرکت ها را شناسایی کرده اید، باید بهترین کانال ها را برای رسیدن به آنها تعیین کنید و پیام های قوی ایجاد کنید که با آنها واکنش نشان می دهد. برای صرفه جویی در وقت خود، با محتویاتی که در حال حاضر داشته اید، شروع کنید و تعیین کنید که چه چیزی می توانید به تمرکز بیشتر محدودیتان برسانید.


در حال توسعه یک راهبرد ABM ممکن است غافلگیر کننده باشد، اما در بلندمدت به شما زمان و تلاش زیادی می دهد. بازاریابی مبتنی بر حساب، چرخه فروش شما را کاهش می دهد، به شما این امکان را می دهد که به راحتی به حساب های با ارزش بیشتری دست پیدا کنید و به جای چرخاندن چرخ های خود، پرورش بسیاری از افرادی که در نهایت مناسب نیستند.


اگر هنوز بازاریابی مبتنی بر حساب را انجام ندهید، شما فرصتی برای کار دقیق تر و سودآور تر از دست خواهید داد. آماده برای شروع در اینجا چهار مورد از پیش نیازهای بازاریابی مبتنی بر حساب شما را انجام می دهیم.


  • amir barmaj

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی